Plan zajęć

Go down

Plan zajęć Empty Plan zajęć

Pisanie by Terrence Linus Nie 21 Wrz 2014, 19:53

AURORSTWO/CZAROSTWO SPECJALNE


1. Podstawy oklumencji
Czas trwania: 1 rok
Cel: Oklumencja to zdolność zamykania umysłu przed osobami niepowołanymi do odczytywania myśli. Auror posiadający  umiejętność oklumencji jest odporny na magiczną penetrację z zewnątrz i uleganie cudzym wpływom, co jest niezwykle istotne w wykonywanej przez niego pracy. Uczestnictwo w tych zajęciach pozwoli młodym adeptom aurorstwa na umiejętną i świadomą obronę przed ingerencją we własne myśli i wspomnienia.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.



2. Szybkie reagowanie
Czas trwania: 1 rok
Cel: Zajęcia mają na celu doskonalenie umiejętności uzyskanych podczas nauki Obrony Przed Czarną Magią. Zajęcia mają formę pojedynków. Oprócz zaklęć defensywnych i ofensywnych Studenci mają okazję podszkolić również rzucanie zaklęcia Patronusa.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.



4. Wychowanie fizyczne
Czas trwania: 3 lata
Cel: Osiągnięcie dużej sprawności fizycznej, która stanowi podstawę pracy aurora w terenie. Studenci mogą wybrać pomiędzy zajęciami na siłowni, Quidditchem lub wyścigami na hipogryfach.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.



3. Sztuka kamuflażu*
*przedmiot dotyczący studentów Aurorstwa
Czas trwania: 1 rok
Cel: Studenci wykorzystując swe umiejętności transmutacji uczą się techniki kamuflażu, a więc czynności wykonywanych w celu ukrycia się.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.



5.Klątwy i uroki*
*przedmiot dotyczący studentów Czarostwa Specjalnego; specjalizacja: Łamanie Klątw
Czas trwania: 3 lata
Cel: Zapoznanie studentów z najbardziej wymagającymi zaklęciami i urokami. Pierwszy rok nauki obejmuje ściąganie klątw z przedmiotów i miejsc. Studenci od podstaw poznają nie tylko najbardziej popularne uroki z jakimi zmaga się Ministerstwo, ale i te najgroźniejsze i najbardziej wymagające.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.



6. Podstawowe bariery*
*przedmiot dotyczący studentów Czarostwa Specjalnego; specjalizacja: Zaklęcia zbrojeniowe
Czas trwania: 1 rok
Cel: Opanowanie podstawowych zaklęć zbrojeniowych niezbędnych w przyszłej pracy czarodzieja. Zajęcia obejmują naukę zakładania barier, rozpoznawania ich, a także pozbywania się bez uszkadzania budynków i przedmiotów.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.




SZTUKA UZDROWICIELSKA


1. Podstawy medycyny mugolskiej
Czas trwania: 1 rok
Cel: Przedmiot pozwala studentom na zapoznanie się z podstawowymi zagadnieniami z zakresu anatomii, fizjologii, histologii i patofizjologii, niezbędnymi do zrozumienia istoty medycyny.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.


2. Zaklęcia uzdrawiające
Czas trwania: 3 lata
Cel: Opanowanie zaklęć używanych przez uzdrowicieli i personel medyczny w magicznych klinikach.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.
Zajęcia odbywają się w Podziemiach Kliniki Magicznych Chorób i Urazów Szpitala Świętego Munga.


3. Zioło- i eliksirolecznictwo
Czas trwania: 3 lata
Cel: Student uczy się sporządzać eliksiry i inne specyfiki o działaniu uzdrawiającym, a także poznaje poszczególne rodzaje środków leczniczych i głównie mechanizmy ich działania, a także choroby, w których dane leczenie jest stosowane.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.



4. Podstawy psychologii
Czas trwania: 1 rok
Cel: Psychologia to nauka badająca mechanizmy i prawa rządzące psychiką oraz zachowaniami człowieka. Na tych zajęciach student uczy się podstaw psychologii i przeprowadzania wywiadu lekarskiego. Jest to przygotowanie do rozmowy z pacjentem.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.




ALCHEMIA/ZIELARSTWO/MAGICZNE STWORZENIA ZE SMOKOLOGIĄ


1. Eliksiry dla zaawansowanych
Czas trwania: 1 rok
Cel: Studenci poszczególnych specjalizacji uczą się przygotowywać eliksiry dla zwierząt (MAGICZNE STWORZENIA ZE SMOKOLOGIĄ), niezbędne do wzrostu i pielęgnacji roślin (ZIELARSTWO), najbardziej wymagające i skomplikowane (ALCHEMIA).
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.



2. Zaklęcia niezbędne
Czas trwania: 1 rok
Cel: Opanowanie i wykorzystanie w praktyce zaklęć niezbędnych w pracy Zielarza, Alchemika i Smokologa. Przedmiot łączy w sobie podstawy wszystkich tych dziedzin nauk ścisłych.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.



3. Suplementy roślinne
Czas trwania: 1 rok
Cel: Studenci poznają gatunki roślin, które wykorzystywane są do karmienia zwierząt, czy stanowią podstawę danego eliksiru. Zajęcia pozwalają na naukę ich rozpoznawania, hodowli, pielęgnacji i zastosowania w praktyce.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.



4. Florologia*
*przedmiot dotyczący studentów Zielarstwa
Czas trwania: 1 rok
Cel: Przedmiot ten ma na celu oswojenie studentów z warunkami panującymi w szkolnych, uniwersyteckich i przemysłowych cieplarniach. Studenci uzyskują wiedzę na temat warunków niezbędnych do hodowli najbardziej wymagających gatunków roślin. Każdy uczestnik zajęć prowadzi własną hodowlę, w której może tworzyć nowe gatunki roślin.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.



6. Chemimagia*
*przedmiot dotyczący studentów Alchemii
Czas trwania: 1 rok
Cel: Studenci uczą się pozyskiwać substraty niezbędne do wytworzenia eliksirów. Poznają ich właściwości i najważniejsze zastosowania.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.



7. Oswajanie*
*przedmiot dotyczący studentów Magicznych Stworzeń ze Smologią
Czas trwania: 3 lata
Cel: Studenci zyskują umiejętność oswajania magicznych stworzeń dziko żyjących. Poznają zwyczaje egzotycznych gatunków i zgłębiają tajniki nietypowej hodowli.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.




HISTORIA MAGII/PRAWO CZARODZIEJÓW/NAUKI O MUGOLACH/JĘZYKOZNAWSTWO


1. Myślodsiewnoglądactwo
Czas trwania: 1 rok
Cel: Poprzez zaglądanie do wspomnień znanych osobistości świata magii, studenci będą mogli zgłębić swą wiedzę na temat historii dotyczącej początków organizacji społeczeństwa, jaki istnieje po dziś dzień.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.



2. Historia magii
Czas trwania: 1 rok
Cel: Przedmiot niezbędny dla studentów kierunków humanistycznych. Kontynuacja nauki rozpoczętej w Hogwarcie.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.



3. Pedagogika
Czas trwania: 1 rok
Cel: Pedagogika jako nauka o edukacji (nauczaniu i kształceniu), należy do nauk społecznych (humanistycznych) i zajmuje się rozwojem i zmianami mechanizmów wychowania oraz uczenia się, przez całe życie człowieka. Przygotowanie dla osób, które zamierzają objąć posadę nauczyciela lub wykładowcy. Przedmiot rozwijający umiejętności interpersonalne.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.



4. Archiwizacja*
*przedmiot dotyczący studentów Historii magii
Czas trwania: 1 rok
Cel: Korzystając z zasobów Ministerstwa Magii i biblioteki uniwersyteckiej studenci uczą się poprawnego archiwizowania dokumentów, a także fiolek do myślodsiewni.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.



5. Podstawy prawa*
*przedmiot dotyczący studentów Prawa czarodziejów
Czas trwania: 1 rok
Cel: Studenci mają okazję zapoznać się z funkcjonowaniem Wizengamotu. Zajęcia umożliwiają im uczestniczenie we wszystkich rozprawach sądowych. Prowadzący na zajęciach przeprowadzają symulacje rozpraw, w których uczestniczą studenci.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.



6. Mugolologia*
*przedmiot dotyczący studentów Nauk o mugolach
Czas trwania: 1 rok
Cel: Zgłębienie tajników mugolskiej techniki i sposobu życia. Studenci zostają dokładnie zaznajomeni z kulturą mugolską, uczestniczą w życiu codziennym mugoli.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.



7. Dialekty*
*przedmiot dotyczący studentów Językoznawstwa
Czas trwania: 1 rok
Cel: Student zapoznaje się z regionalnymi odmianami języków, odznaczających się swoistymi cechami fonetycznymi. Zajęcia są wstępem dla dialektu olbrzymów i centaurów.
Punkty treningu: Za uczestnictwo w jednych zajęciach student otrzymuje 2 punkty treningu.



***

Czym są punkty treningu?
Punkty treningu pozwalają na zwiększenie swojej puli punktów umiejętności. W Hogwarcie każdy uczeń pracował na sukces swego domu. Na studiach zasady zmieniają się: każdy dba o swoje konto. Za uczestnictwo w zajęciach, wysyłanie prowadzącym Kart Zajęć, czy sesje z GM Wasza postać może zyskać punkty treningu, które następnie można zamienić na punkty umiejętności.

Jak to działa?
Obecność na zajęciach - 2 punkty treningu
Karta Zajęć - od 0 do 5 punktów treningu w zależności od decyzji sprawdzającego
Sesja z GM - od 0 do 5 punktów treningu w zależności od decyzji GM
Prywatna sesja z wykładowcą/czarodziejem  - od 0 do 5 punktów w zależności od decyzji nauczającego


Jaki jest przelicznik punktów treningu na punkty umiejętności?
10 punktów treningu = 1 punkt umiejętności

Kiedy mogę wymienić punkty?
W dowolnym momencie. Wystarczy jak zawsze napisać post w temacie Danych do profilu.
Terrence Linus
Terrence Linus
Rektor

Urodziny : 04/10/1955
Wiek : 69
Skąd : Londyn, Anglia
Krew : Czysta

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach